Kraj

Jacek Hensler prezesem grupy BBDO Warszawa, plany inwestycyjne

Piotr Niedziela, dyrektor finansowy i dotychczasowy prezes zarządu agencji grupy BBDO Warszawa, ustąpił ze stanowiska i pełni obecnie funkcję dyr....

Piotr Niedziela, dyrektor finansowy i dotychczasowy prezes zarządu agencji grupy BBDO Warszawa, ustąpił ze stanowiska i pełni obecnie funkcję dyr. finansowego i wiceprezesa. Nowym prezesem został Jacek Hensler, dyr. generalny agencji BBDO Warszawa. Ponadto zmienił się skład zarządu agencji BBDO Warszawa. Do obecnych członków: Jacka Henslera, Przemysława Bogdanowicza, chief creative officera, Ewy Dudy-Maciejewskiej, strategic planning directora, i Piotra Niedzieli, dołączyli dyrektorzy kreatywni Wacław Szymiczek i Marcin Tworus. Agencja BBDO Warszawa do końca br. zamierza zakończyć proces wzmacniania pozycji na polskim rynku. Do 74- osobowego obecnie składu dołączy kolejnych 5-10 osób. – Ostateczna liczba zależy od tego, jakie plany strategiczne zostaną zatwierdzone dla agencji i wszystkich spółek w grupie – mówi Hensler (oprócz BBDO Warszawa są to Spin Communications, Proximity Poland i Orbita). Dla każdej bowiem spółki jest obecnie tworzony biznesplan uwzględniający potrzeby zarówno klientów, jak i agencji, a także stwarzający możliwość inwestycji. Ważną częścią strategii biznesowej BBDO będą: rozwój ludzi poprzez podnoszenie ich umiejętności (szkolenia w sieci i lokalne), dalsze wzmocnienie działu strategii (do ok. 6 osób z 3 obecnie pracujących), podnoszenie standardów kreatywnych dzięki zwróceniu większej uwagi na najlepsze dokonania kreatywne na świecie (większa obecność na festiwalach i konkursach), prezentowanie sieciowego i lokalnego know-how agencji istniejącym klientom. – Myślę, że koniec br. będzie momentem, kiedy jasno zostaną określone plany rozwoju zarówno wszystkich spółek w grupie, jak i poszczególnych jej pracowników – mówi Hensler. Jego zdaniem nie jest wykluczone, że oznaczać to będzie nie tylko rekrutację nowych ludzi, ale również konieczność rozstania z tymi, którzy w nowych planach grupy nie znajdą dla siebie miejsca. (AMS)