Zagranica

Lexus z kampanią "People First" [wideo]

To kolejna marka motoryzacyjna, która rezygnuje ze standardowych reklam na rzecz kampanii będącej odpowiedzią na pandemię koronawirusa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3-XxLd-UMcQ%22%7D
W spocie wykorzystującym głosy dilerów marki Lexus podkreśla, że nie działa w “biznesie samochodowym” tylko w “biznesie dla ludzi” (the people business) i teraz, gdy jest to najbardziej potrzebne, będzie robić to co zawsze: zajmować się na pierwszym miejscu ludźmi. Pod koniec filmu pojawia się adres strony internetowej, na której Lexus informuje, jak reaguje na pandemię (m.in. zachęty finansowe, w tym odroczenia płatności i promowanie zakupów online z darmową dostawą auta do domu klienta).

Spot, przygotowany przez Team One w Publicis Groupe, miał premierę w stacji telewizyjnej CBS 26 marca. Kampania będzie także prowadzona w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest).

Inne marki motoryzacyjne, w tym Ford, Hyundai i General Motors, także zrezygnowały ostatnio z kampanii prosprzedażowych na rzecz komunikacji związanej z pandemią.