M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Huawei rusza z własnym serwisem VoD

Maciej Burlikowski | 30 marca 2020, 06:00

A w nim filmy, seriale i programy na życzenie.

Chiński koncern technologiczny Huawei wraz z premierą nowych smartfonów serii P40 rusza w Polsce z własnym serwisem wideo - Huawei Video. Pozwala on użytkownikom telefonów tej marki na korzystanie z bezpłatnych i odpłatnych treści wideo - filmów, seriali oraz programów informacyjnych, naukowych i rozrywkowych.

Można z niego korzystać w elastyczny sposób – poprzez subskrypcję lub jednorazowe wypożyczanie. Można też oglądać darmowe treści, które będą dostępne po wejściu w aplikację. Najnowsze produkcje kinowe będzie można wypożyczać na 48 godzin bez konieczności subskrybowania usługi.

Po raz pierwszy został on wprowadzony we Włoszech i w Hiszpanii we wrześniu 2018 r., gdzie zyskała dużą popularność wśród użytkowników. W 2020 r. Huawei powiększyło ofertę o ponad 50 tys. nowych tytułów, w tym 30 tys. treści bezpłatnych. Co tydzień biblioteka będzie uzupełniana o nowe tytuły – międzynarodowe i lokalne seriale, hity kinowe, sport, filmy dokumentalne oraz krótkie wideo. Polska jest jednym z dziesięciu europejskich krajów, w których marka uruchamia usługę Huawei Video.

W Huawei Video można znaleźć m.in. treści z: Rakuten TV (jedna z wiodących w Europie platform VoD), FilmBox (jeden z największych serwisów z filmami), BBC News (globalny serwis informacyjny), BazaarTV (platforma z filmami o modzie), Stingray (wieloplatformowy serwis muzyczny transmitujący koncerty), DailyMotion (serwis internetowy umożliwiający prezentację filmów, wideoklipów lub własnych mini produkcji), ToonGoggles (serwis z ponad 5 tys. kreskówek dla dzieci) i The Explorers (filmy dokumentalne w 4K).

Czytaj więcej na temat: , , , , ,