M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile z kampanią specjalnie na czas koronawirusa

Maciej Burlikowski | 30 marca 2020, 06:00

Powstała bez wychodzenia z domów - nagrali ją sami klienci operatora.

Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska postanowiła pokazać klientom, że jako marka jest im bliska i przygotowała specjalny projekt komunikacyjny "na czas epidemii". Od soboty w telewizji, internecie, w tym mediach społecznościowych, oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej prowadzona jest kampania pod hasłem: "Jesteśmy dla Ciebie".

Jak podkreśla firma, powstała "bez wychodzenia z domu" na bazie scen, które rodziny samodzielnie nagrały za pomocą smartfonów. Wszystkie zdjęcia powstały bez udziału ekipy filmowej. Również kompozytor muzyki oraz lektor nagrali materiały w swoich domach. Całość została zdalnie skoordynowana na żywo przez reżysera spotu oraz zespół domu produkcyjnego. Kampania – od briefu do ukazania się jej w mediach – powstała zaledwie w tydzień.

Akcję przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile Polska oraz zespół agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.

Od pierwszego piątku po ogłoszeniu przez rząd zamknięcia szkół i centrów handlowych T‑Mobile udostępnił klientom darmowe pakiety danych – najpierw 3, a w kolejnym tygodniu 10 GB – do odebrania w aplikacji Mój T‑Mobile. Od tego piątku użytkownicy mogą aktywować paczkę 5 GB. Do tej pory z tych darmowych paczek gigabajtów skorzystało już ponad 650 tys. osób. Kolejne pakiety danych klienci będą mogli odebrać również w następny piątek oraz piątek przed Wielkanocą.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,