Kraj

"Wprost" z publicystycznym dodatkiem, "BusinessWeek" z nową stroną internetową

Tytuły Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR Wprost) wprowadzają nowe elementy. Aktualne wydanie tygodnika "Wprost" ukazało się z dodatkiem publicystycznym "Europartia -...

Tytuły Agencji Wydawniczo-Reklamowej “Wprost” (AWR Wprost) wprowadzają nowe elementy. Aktualne wydanie tygodnika “Wprost” ukazało się z dodatkiem publicystycznym “Europartia – Unia suwerennych ojczyzn” w nowej serii “Świat wprost”, którą Piotr Gabryel, pierwszy zastępca redaktora naczelnego “Wprost”, w słowie wstępnym nazwał “pierwszym wydaniem niepoprawnika politycznego”. W momencie powstawania tej informacji nie udało się nam ustalić, jaka jest planowana częstotliwość “Świata wprost”. Przypomnijmy, że “Polityka” ma od lipca 2004 r. kwartalny dodatek “Niezbędnik inteligenta”. Redaktorem odpowiedzialnym za cykl “Świat wprost” został Bronisław Wildstein. W pierwszym numerze poruszone są m.in. tematy: kultura umysłowa Europejczyków, ich tożsamość, pamięć narodowa. W 36-stronicowym dodatku znalazły się trzy strony reklam na okładkach: “BusinessWeeka”, Radia PiN i LG. Natomiast dwutygodnik “BusinessWeek” zmienił wygląd i treść swojej strony internetowej. Oprócz informacji o zawartości każdego numeru użytkownicy mogą skorzystać z archiwum, pojawia się też komentarz dnia (codziennie, poza weekendem, ok. godz. 17-17.30) oraz informacje dotyczące najważniejszych wydarzeń gospodarczych. Na stronach “BusinessWeeka” dostępne są także na bieżąco uaktualizowane indeksy giełdy warszawskiej i notowania NBP. (KP)