Kraj

E.P. Creative Services reklamuje pióra Parkera

Agencja reklamowa E.P. Creative Services przygotowała kampanię prasową marki Parker. Adresatem działań jest młodzież szkolna, gimnazjalna i licealna, a pośrednio...

Agencja reklamowa E.P. Creative Services przygotowała kampanię prasową marki Parker. Adresatem działań jest młodzież szkolna, gimnazjalna i licealna, a pośrednio – także rodzice. Celem kampanii jest zachęcenie młodych do zakupu piór i przekonanie ich rodziców, że pióro Parkera to odpowiedni prezent dla ich dzieci. Kampania potrwa do końca września. Mediaplan uwzględnia pisma młodzieżowe, m.in. “Bravo”, “Twist”, “Popcorn”, “Dziewczyna”, “CD Action”, “Filipinka”, “Cogito”, oraz prasę dla dorosłych: “Viva”, “Gala”, “Wysokie Obcasy”, “Gazeta Wyborcza”, “Twój Styl”, “Newsweek”. Przy planowaniu komunikacji w mediach agencja E.P. Creative Services współpracowała z domem mediowym Star Media. (JN)