M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wspólna akcja Unilevera i brytyjskiego rządu ma dotrzeć do miliarda ludzi na świecie

( red. ) | 31 marca 2020, 06:00

Kampania jest warta 100 mln funtów.

Unilever i brytyjski rząd realizują globalną kampanię pomocy w związku z epidemią koronawirusa. Działanie ma dotrzeć do miliarda ludzi na świecie, a kampania ma wartość 100 mln funtów.
Rząd Wielkiej Brytanii współpracuje z gigantem FMCG, dbając o regularne informowanie społeczeństwa oraz dostarczając środki higieny osobistej i produkty do dezynfekcji powierzchni. Kampania wspierana jest funduszami o wartości 50 mln funtów pochodzących z Departamentu Rozwoju Międzynarodowego oraz środków Unilevera. Program ma zapewniać ponad 20 mln produktów higienicznych w krajach rozwijających się, w tym w obszarach, w których jest niewiele urządzeń sanitarnych lub nie ma ich wcale.
Jak zapewniają osoby odpowiedzialne za realizację kampanii, zwalczanie choroby w krajach rozwijających się ma zmniejszyć potencjalny przyszły wpływ pandemii na globalną gospodarkę i podróże.
Ponad 0,5 mld funtów Wielka Brytania zainwestowała już w powstrzymanie wirusa w krajach rozwijających się: program obejmuje wsparcie badań nad szczepionkami i testami, a także wsparcie humanitarne.
Kampania informacyjna będzie prowadzona w telewizji, radiu i prasie, mediach społecznościowych i cyfrowych w  krajach Afryki i Azji, takich jak Kenia, Ghana i Bangladesz. Wiadomości będą adaptowane na potrzeby społeczności w tych krajach, aby zapewnić skuteczność działań.
W materiałach prym będą wiodły marki wybielacza Domilos i mydła Lifebuoy, które od dziesięcioleci prowadzą programy zmiany zachowania higieny na dużą skalę.
Unilever w Wielkiej Brytanii zatrudnia ponad 6 tys. osób.

(Gov.UK)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,