Zagranica

Największy w historii przetarg - 2,6 mld USD na media GM

General Motors, największy reklamodawca w USA prowadzi największy przetarg w historii reklamy. Przetarg dotyczy budżetu mediowego koncernu i warty jest...

General Motors, największy reklamodawca w USA prowadzi największy przetarg w historii reklamy. Przetarg dotyczy budżetu mediowego koncernu i warty jest 2,6 mld USD. Rywalizują trzy agencje: Interpublic Group of Cos. pod wodzą Lou Schultza, prezesa domu mediowego koncernu Initiative Media Worldwide; Starcom MediaVest Group należąca do Bcom3 pod wodzą Jacka Kluesa, prezesa ds. mediów w koncernie i Boba Brennana, dyrektora zarządzającego oraz Carat North America pod wodzą prezesa Davida Verklina. Uczestnicy przetargu mówią, że odbędzie się on w połowie lipca. Decyzja ma zapaść sześć tygodni później. Planowanie mediów dla GM jest teraz obsługiwane przez 17 agencji.