Kraj

Polkomtel zmienia Simplusa - PZL autorem kampanii w nowej konwencji

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację Simplusa, zbliżając ją do marki macierzystej Plusa, ale równocześnie wprowadza też nową konwencję reklam tego brandu – z humorem i dystansem do siebie. Przez ostatnie 7 lat markę Simplus obsługiwała agencja Euro RSCG Warsaw. PZL jest natomiast m.in. autorem kampanii Plus GSM z udziałem kabaretu Mumio. Niedawno informowaliśmy, że prawdopodobnie do końca roku Polkomtel w całości przekaże obsługę Simplusa z Euro do PZL. Ani marketer, ani przedstawiciele agencji nie chcieli tego komentować. Kampania Happy Hours dotyczy oferty promocyjnej usługi, w ramach której użytkownicy Simplusa mogą za darmo rozmawiać przez godzinę między 19 a 20 w piątki i soboty. Wykorzystano nową konwencję reklam Simplusa – reklamy w reklamie. Celem kampanii ma być przede wszystkim promowanie marki jako niekonwencjonalnej, energicznej, ciekawej, z poczuciem humoru, odważnej i potrafiącej spojrzeć na siebie z dystansem. Kampania Simplus Happy Hours ruszyła 16 września, operator nie zdradza terminu jej zakończenia ani wysokości jej budżetu. Jest ona skierowana do młodych osób w wieku 15-30 lat, mieszkających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców i obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN, TV4, Viva, MTV, 4fun.tv), radio (sieć Eska), prasę (m.in. “Polityka”, “Wprost”, “Newsweek”, “Aktivist”, “CKM”, “Bravo”, “Exklusiv”, “Fluid”, “Cogito”, “Cosmopolitan”, “Przegląd Sportowy”, “Focus”, “Gala”, “Przekrój”, “Metropol”), reklamy w kinach (sieci m.in. Silver Screen, Cinema City i Multikino), hipermarketach, plakaty w szkołach, kioskach Ruch SA, nośniki sieci Mini Media/Publiprox oraz reklamy na citylightach. Planowaniem i zakupem mediów dla Polkomtela zajmuje się Universal McCann. (MB)