Kraj

Bank Millennium także z reklamą "bez wychodzenia z domu"

Nakręcił ją samodzielnie Radek Kotarski, u siebie w domu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAnLK3cLrZXg%22%7D
Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: “Bankuj bezpiecznie”. Namawia w niej, by ze względu na zagrożenie koronawirusem korzystać z bankowości internetowej, nie wychodząc z domu.

Spot reklamowy dla banku Radek Kotarski, bohater reklam banku, nakręcił samodzielnie z domu.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie oraz radiu. Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała agencja Change Serviceplan, a internetowej – LiquidThread i Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.