Przetargi

Trzy agencje w finale przetargu Geriavitu Pharmaton

Trzy agencje reklamowe pozostały na krótkiej liście przetargu reklamowego Geriavitu Pharmaton z portfolio Boehringer Ingelheim. Till Kundt, product manager z...

Trzy agencje reklamowe pozostały na krótkiej liście przetargu reklamowego Geriavitu Pharmaton z portfolio Boehringer Ingelheim. Till Kundt, product manager z Boehringer Ingelheim, nie zdradza nazw agencji. Jak mówi, wprowadzone zostaną zmiany do strategii marketingowej produktu, ale ich charakter nie jest jeszcze przesądzony. Za kreację do kampanii Geriavitu odpowiadała wcześniej m.in. E.P. Creative Services. W zakresie obsługi mediowej preparatu w najbliższym czasie nie nastąpią zmiany – za planowanie i zakup mediów do kampanii Geriavitu odpowiada Universal McCann. Konkurencję dla preparatu stanowią m.in. Biovital (Bayer), Vita Buerlecithin (Altana Pharma), Doppelherz (Quiesser Pharma) i Vicard (Aflofarm). Od stycznia do czerwca br. na reklamę Geriavitu w mediach wydano 3,4 mln zł. Przez cały ub.r. marketer wydał blisko 7 mln (dane cennikowe: Expert Monitor). (JN)