Kraj

Herbapol kontynuuje promocję linii Zioła Mnicha

Firma stawia na wspieranie linii produktów prozdrowotnych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4Ue4UjmplDs%22%7D
Firma Herbapol kontynuuje kampanię reklamową promującą linię herbatek funkcjonalnych Zioła Mnicha rozpoczętą w marcu. Działania prowadzone w serwisach VoD potrwają do końca kwietnia.
Zioła Mnicha to linia herbatek funkcjonalnych, które dzięki ziołowym recepturom mają odpowiadać na konkretne potrzeby organizmu. W 15-sekundowym spocie zobaczyć można wszystkie sześć wariantów naparów. W kampanii akcentuje się naturalność produktów i szczególny dobór ziół.

Do końca kwietnia 2020 r. spot reklamowy będzie emitowany w serwisach VoD. Dodatkowym wsparciem działań promocyjnych marki Zioła Mnicha będzie kampania reklamowa prowadzona w prasie lifestyle, której pierwsze efekty ukażą się w kwietniowych wydaniach magazynów.
Za nagranie i kreację spotu odpowiada agencja ArtCore. Media zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania PR powierzono agencji Big Picture.