Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności, znanego powszechnie jako Cannes Lions, poinformowali, że tegoroczna edycja imprezy zostanie przeniesiona na 2021 r. Mają nadzieję, że nic nie przeszkodzi, by odbyła się ona w dniach 21-25 czerwca przyszłego roku. Jeszcze dwa tygodnie temu tegoroczną edycję festiwalu planowano przełożyć z czerwca na październik br.
Philip Thomas, CEO organizującej festiwal Cannes Lions firmy Ascential, powiedział, że “trudna decyzja” została podjęta po konsultacjach z partnerami i uczestnikami imprezy w obliczu bezprecedensowych wyzwań zdrowotnych, społecznych i gospodarczych, przed którymi staje obecnie świat.
Po ogłoszeniu październikowego terminu festiwalu do organizatorów napływały sygnały od czołowych holdingów reklamowych, w tym WPP i Omnicom, że nie zamierzają brać w nim udziału. Dentsu Aegis Network proponowało ograniczenie imprezy do prezentacji nagrodzonych prac online.