Kraj

Diego Luna i Peter Cincotti twarzami marki Ermenegildo Zegna

Paradise Group reklamuje nową kolekcję luksusowej włoskiej odzieży męskiej Ermenegildo Zegna. Kampania prowadzona w tytułach prasowych promuje linię Z Zegna...

Paradise Group reklamuje nową kolekcję luksusowej włoskiej odzieży męskiej Ermenegildo Zegna. Kampania prowadzona w tytułach prasowych promuje linię Z Zegna adresowaną do młodszych klientów, bardziej awangardowych, ludzi show-biznesu, dziennikarzy, menedżerów średniego szczebla. Jej twarzą jest aktor Diego Luna, znany m.in. z filmu “Dirty Dancing 2”. Reklamy pojawiają sie w tytułach lifestyle’owych i w tygodnikach opiniotwórczych oraz magazynach biznesowych. Drugą promowaną linią jest klasyczna kolekcja Zegna, której odbiorcami są członkowie rad nadzorczych, wysokiego szczebla management. Promuje ją włoski muzyk jazzowy Peter Cincotti. W tym przypadku reklamy umieszczono w dzienniku “Puls Biznesu” i magazynie “Forbes”. Obie kampanie ruszyły we wrześniu i potrwają do listopada. Kreacją i zakupem mediów zajmuje się Paradise Group. W najbliższym czasie otwarty zostanie nowy salon Ermenegildo Zegna w Poznaniu. Będzie to pierwszy na świecie salon tej marki zaaranżowany według nowej koncepcji designerskiej. 80 proc. klientów marki to stali klienci, rzadko zdarzają się klienci tzw. impulsowi. Dynamika sprzedaży w sklepach Zegna sięga 20 proc. Garnitur pod marką Z Zegna kosztuje 4-8 tys. zł, a z linii klasycznej 8-15 tys. zł. (MKS)