M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamil Kuć dołączył do 180heartbeats+Jung v Matt

Katarzyna Kacprzak | 6 kwietnia 2020, 06:00

Agencja wzmacnia dział kreacji i designu.

Kamil Kuć dołączył do działu kreacji agencji 180heartbeats+Jung v Matt. Natomiast Natalia Grabowska została zatrudniona w dziale design.

Kamil Kuć jako copywriter pracuje w teamie z art directorem Adrianem Zwierzyńskim. Z reklamą związany jest od 10 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Neon Shake oraz VMLY&R. W portfolio ma projekty m.in. dla Western Union, Decathlon, IKEA oraz marki Cheetos PepsiCo. 

Z kolei Natalia Grabowska została junior graphic designerem. Wcześniej przez rok pracowała w studiu graficznym Bękarty.

Dział kreacji i designu 180 liczy obecnie 20 osób. Kreacją zarządza Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, a designem Michał Murawski, digital studio director.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,