Kraj

InPost obsłuży przez WhatsAppa

Nowe rozwiązanie ma odciążyć paczkomaty i sprzyjać bezpieczeństwu.

Firma InPost uruchomiła nowy kanał obsługi klienta. Dzięki nowej usłudze przez WhatsAppa można poznać m.in. status przesyłki, adres najbliższego paczkomatu, a także numer do kuriera. To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce dostępne za pośrednictwem tej aplikacji. Z InPostem można skontaktować się także za pomocą Google Asystenta, wywołując bota o nazwie ChatBot Mat frazą “Porozmawiaj z InPost”, a także na Messengerze. Udogodnienie – oprócz ułatwienia komunikacji – ma także za zadanie zwiększyć rotację przesyłek w Paczkomatach, bo zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe w czasie pandemii jest olbrzymie – zapewnia biuro prasowe.
InPost w czasie pandemii rekomenduje konsumentom bezdotykowy kontakt z kurierem (możliwość pozostawienia paczki pod drzwiami), korzystanie z kodów odbioru oraz otwieranie mobilne skrzynki paczkomatu bez dotykania panelu sterującego.