M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever nawiązuje współpracę z sieciami restauracji i platformami do zamawiania jedzenia online

Katarzyna Woźniak | 7 kwietnia 2020, 06:00

Rusza akcja "Podano do domu".

Firma Unilever łączy siły z sieciami restauracji i platformami do zamawiania jedzenia online, by wspierać rynek gastronomii znajdujący się w kryzysie, związanym z ograniczeniem pracy restauracji, firm cateringowych i hoteli. W akcji "Podano do domu” zachęcają konsumentów do zamawiania dań z ulubionych lokali z dowozem, by pomóc im przetrwać trudny okres.
– Restauracje przeżywają kryzys związany z koniecznością zamknięcia lokali – mówi Rafał Lankosz, marketing manager z firmy Unilever Food Solutions, inicjatora akcji. – W akcji "Podano do domu" zachęcamy do zamawiania dań do domu, bo tylko tak będziemy mogli za jakiś czas znów spotkać się w naszych ulubionych lokalach – dodaje.
Do marek wspierających akcję należą: Algida, Ben & Jerry’s, Bobby Burger, Carte d’Or, Da Grasso, Dominium Pizza, Glovo, Gruby Benek, Domino’s Pizza, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Papa Johns, Pizzeria Stopiątka, Salad Story, Telepizza, Uber Eats, Urban Monkey oraz Wolt. W ramach działań wspierających wykorzystują swoje kanały w mediach społecznościowych, by tam docierać do swoich klientów i wśród nich promować jedzenie na dowóz.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,