Zagranica

Vodafone łączy siły z brytyjskim Czerwonym Krzyżem

Operator startuje z kampanią nawołującą do pozostania w domu.

Vodafone łączy siły z brytyjskim Czerwonym Krzyżem w nowej kampanii. Główny komunikat dotyczy zachęty do pozostania w domu.
Operator zdecydował się również wykorzystać wykupiony wcześniej czas antenowy, aby zachęcać dodatkowo do wpłacania darowizn na potrzeby Czerwonego Krzyża. Widzowie proszeni są o wysłanie SMS-ów z darowizną w wysokości 5 funtów – całość kwoty zostanie przekazana Brytyjskiemu Czerwonemu Krzyżowi, aby wesprzeć jego pracę w zagrożonych społecznościach podczas kryzysu koronawirusowego.
Reklama Vodafone przedstawia materiał filmowy z domów użytkowników: podczas domowych treningów, nauki, gry na instrumentach, gotowania czy rozmów z krewnymi.
Inne firmy, które rozpoczęły kampanie w ciągu ostatniego tygodnia, kładą nacisk na pokazywanie znaczenia pozostawania w kontakcie z bliskimi w czasie narodowej kwarantanny, takie kampanie wyemitowali Giffgaff, Virgin Media i Barclays.
Vodafone startuje z kampanią chwilę po fali krytyki związanej ze spiskową teorią dotyczącą tego, że technologia 5G ma pomagać w rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

(Marketing Week)