Kraj

"Zmień spojrzenie" - Samsung promuje smartfony Galaxy S20

Realizacja: Starcom i VML.

"Zmień spojrzenie" - Samsung promuje smartfony Galaxy S20
Samsung Electronics Polska, polska filia koreańskiego koncernu technologicznego, rozpoczęła kampanię reklamującą nowe smartfony serii Galaxy S20. W jej ramach wyznaczy znanym twórcom 12 nietypowych zadań, po to, by pokazać na jak wiele sposobów możemy postrzegać te same rzeczy czy sytuacje – np. portret, który nie pokazuje twarzy czy zachód słońca, na którym nie widać słońca.

Na kanale marki pojawił się wideo manifest z główną ideą kampanii, a jeszcze w tym tygodniu instagramowe konto marki przejmie Krzysztof Gonciarz – jeden z najbardziej kreatywnych twórców wideo, który z tą firmą współpracuje już od kilku lat.

– Chcemy pokazać rzeczywistość z innej, unikalnej, oryginalnej i niespotykanej perspektywy oczami bardzo różnorodnych osób – powiedziała Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics Polska.

Kampanię przygotowała agencja VML. Zakup mediów koordynuje Starcom, a za działania PR odpowiada Dfusion Communication.