M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Zmień spojrzenie" - Samsung promuje smartfony Galaxy S20

Maciej Burlikowski | 7 kwietnia 2020, 06:00

Realizacja: Starcom i VML.

Samsung Electronics Polska, polska filia koreańskiego koncernu technologicznego, rozpoczęła kampanię reklamującą nowe smartfony serii Galaxy S20. W jej ramach wyznaczy znanym twórcom 12 nietypowych zadań, po to, by pokazać na jak wiele sposobów możemy postrzegać te same rzeczy czy sytuacje - np. portret, który nie pokazuje twarzy czy zachód słońca, na którym nie widać słońca.

Na kanale marki pojawił się wideo manifest z główną ideą kampanii, a jeszcze w tym tygodniu instagramowe konto marki przejmie Krzysztof Gonciarz – jeden z najbardziej kreatywnych twórców wideo, który z tą firmą współpracuje już od kilku lat.

- Chcemy pokazać rzeczywistość z innej, unikalnej, oryginalnej i niespotykanej perspektywy oczami bardzo różnorodnych osób - powiedziała Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics Polska.

Kampanię przygotowała agencja VML. Zakup mediów koordynuje Starcom, a za działania PR odpowiada Dfusion Communication.

Czytaj więcej na temat: