Przetargi

Ministerstwo Sprawiedliwości szuka agencji

Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 50 tys. zł.

Ministerstwo Sprawiedliwości prowadzi przetarg dotyczący działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości, polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR, oraz zlecenia opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem. Zakłada również opracowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.

Agencja zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: koncepcja kreatywna prowadzonych działań (waga: 20), koncepcja strategii mediowej (20), doświadczenie potencjału kadrowego (10) oraz cena (50).

Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 50 tys. zł. Umowa będzie obowiązywać przez dwa lata. Oferty można składać do 11 maja br.