M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB Warszawa z kampanią dla Porsche Polska [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 8 kwietnia 2020, 06:00

Kampania będzie adaptowana na kolejne rynki.

"Żeby nie kusiło!" to nowa kampania Porsche Polska zrealizowana przez DDB Warszawa. Ma ona nie tylko wspierać pożądane społecznie zachowania (co czyni obecnie wielu reklamodawców), ale także, wpisując się w charakter marki Porsche, podkreślać wyjątkowość oraz atrakcyjność jej samochodów.

– Z dnia na dzień stworzyliśmy film i serię grafik nakłaniających do pozostawienia swojego porsche w domu. Wszystkie powstały na podstawie istniejących materiałów. Dodatkowo kampania zachęcała właścicieli porsche do dzielenia się w mediach społecznościowych zdjęciami swoich aut zaparkowanych w garażach. W ten sposób mogliśmy upewnić się, że stosują się oni do zaleceń mających na względzie bezpieczeństwo nas wszystkich. Do akcji włączyli się właściciele porsche z całej Polski, wśród nich Piotr Kędzierski, Patryk Mikiciuk i Kuba Wojewódzki, wzbudzając zainteresowanie prasy oraz fanów. Do naszej kampanii przyłączają się kolejni właściciele, a inne rynki, na których obecny jest brand Porsche, zdecydowały się ją zaadaptować – mówi Krzysztof Mielcarek, senior copywriter DDB.

 

Czytaj więcej na temat: , , ,