Zagranica

Pepsi wspiera koncert "One World: Together at Home"

Wydarzenie zaplanowane na 18 kwietnia będzie transmitowane przez amerykańskie stacje telewizyjne NBC, ABC i CBS.

Pepsi wspiera koncert "One World: Together at Home"
Celem koncertu charytatywnego organizowanego przez Global Citizen (organizacji walczącej z nędzą) we współpracy ze Światową Organizacją Zdrowia (WHO) jest wsparcie finansowe Solidarity Response Fund. Środki wpłacone na ten specjalny fundusz WHO pomogą wyposażyć pracowników służby zdrowia walczących z pandemią koronawirusa w maski, fartuchy itp. Już przed koncertem, który odbędzie się 18 kwietnia, w ciągu tygodnia akcja przyniosła ok. 35 mln dol.

Nadzór artystyczny nad “One World: Together at Home” sprawuje piosenkarka Lady Gaga. Wydarzenie poprowadzą wspólnie gwiazdy amerykańskich programów talk show: Jimmy Fallon, Jimmy Kimmel i Stephen Colbert. Wśród kilkudziesięciu wykonawców znajdą się m.in.: Alanis Morissette, Andrea Bocelli, Billie Eilish, Elton John, John Legend, Paul McCartney i Stevie Wonder. Wydarzenie będą transmitować na żywo m.in. amerykańskie stacje NBC, ABC i CBS. Brytyjski kanał BBC One pokaże wybrane fragmenty koncertu w niedzielę 19 kwietnia. Poszerzona, wielogodzinna wersja będzie dostępna w streamingu m.in. poprzez Amazon Prime Video oraz na platformach YouTube, Facebook, Instagram, Twitter i Twitch, a także w chińskim Tendent Music.

PepsiCo, jeden z kilku sponsorów wydarzenia, wstrzymuje na dwa tygodnie kampanię swego flagowego napoju (“That’s What I Like”) i przekierowuje cały budżet telewizyjny i digitalowy na reklamy promujące koncert. W akcji promocyjnej PepsiCo korzysta z pomocy VaynerMedia (digital, social media), OMD (telewizja) i Acceleration (PR).