Zagranica

Kraft Heinz odnotowuje wzrosty sprzedaży

W I kwartale firma spodziewa się wzrostu sprzedaży o 3%, a organicznej sprzedaży netto o 6%.

Kraft Heinz odnotował wzrost sprzedaży w związku z wybuchem pandemii COVID-19.
Wcześniej firma spodziewała się, że w I kwartale fiskalnym odnotuje niewielki pojedynczy spadek sprzedaży, ale obecnie spodziewa się wzrostu sprzedaży o 3%, a organicznej sprzedaży netto o 6%. Nie prognozuje jednak, że wpłynie to na zyski, ponieważ musi sprostać rosnącym kosztom łańcucha dostaw, spadkowi sprzedaży usług gastronomicznych i niekorzystnym zmianom kursów walut.
Firma ma opublikować swoje wyniki za I kwartał 30 kwietnia. 
– W tej chwili nasza misja jako firmy nigdy nie była bardziej wyrazista: ponosimy ogromną odpowiedzialność za ciągłość wyżywienia świata – powiedział dyrektor generalny Kraft Heinz Miguel Patricio. – Każdy w zespole koncentruje się na tym, aby firma i globalny biznes byli jak najbardziej elastyczni i sprawni, aby sprostać prognozom popytu, które zmieniają się z godziny na godzinę.

(Marketing Week)