M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Producent farb FFiL Śnieżka SA zachęca do pozostania w domu

Katarzyna Woźniak | 14 kwietnia 2020, 06:00

Wystartowała nowa linia komunikacyjna trzech najważniejszych marek z portfolio producenta.

FFiL Śnieżka SA wystartowała z nową komunikacją dla trzech marek ze swojego portfolio: Magnat, Vidaron i Śnieżka. Główny komunikat dotyczy zachęty do pozostania w domu.
Tym samym firma dołącza do akcji społecznej #zostańwdomu i nakłania do zachowania społecznej izolacji, przy okazji przedstawia pomysły na prace domowe i ogrodowe.
Główny nurt działań to banery internetowe oraz aktywności w social media (Facebook, Instagram), zachęcające do pozostania w domu lub ogrodzie. Dla każdej z marek przygotowano również landing page, gdzie odbiorcy znajdą artykuły inspiracyjne oraz poradnikowe, pomysły na DIY, a także podpowiedzi, jak bezpiecznie dokonać zakupów zarówno online, jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży.
Komunikacja dla Śnieżki opiera się na przekazie, że nie musimy już ograniczać swojej kreatywności i możemy teraz rozpocząć planowany remont lub też zakończyć dotychczas nieukończone prace.
W przypadku marki Magnat działania nawiązują natomiast do sytuacji, kiedy wiele osób pracuje i spędza wolny czas w domu. Przygotowane tu treści pokazują znaczenie kolorów we wnętrzach, ich wpływu na samopoczucie, a także zasad łączenia poszczególnych barw.
Do kreatywnego spędzenia czasu w ogrodzie i zadbania o przydomowe otoczenie, w komunikacji opartej na frazie #zostanwogrodzie, zachęca Vidaron, marka specjalizująca się w produktach do ochrony i dekoracji drewna.
Koncepcja kreatywna działań powstała w ramach działu komunikacji marketingowej FFiL Śnieżka SA.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,