M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wielkanocna kampania Biedronki przygotowana "na odległość"

Katarzyna Woźniak | 9 kwietnia 2020, 06:00

Sieć Jeronimo Martins Polska z wiosennym wsparciem promocyjnym zrealizowanym w warunkach pandemii.

Sieć Biedronka (Jeronimo Martins Polska) przygotowała wielkanocną kampanię. Sieć wykorzystuje rządowe zalecenie do pozostania w domu i zachęca do tego Polaków. Najnowszy spot wielkanocny sieci został zrealizowany w niecodzienny sposób: casting, reżyseria i produkcja odbywały się online.
W nowym filmie największa sieć handlowa w Polsce przekonuje, że pomimo odległości nadal możemy być blisko siebie, wykorzystując zdobycze technologii. 
Wielkanocna kampania Biedronki emitowana będzie do 13 kwietnia w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych. Spot został przygotowany przez agencję Duda Polska. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,