M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IKEA eksponuje dobre strony bycia w domu

Katarzyna Woźniak | 14 kwietnia 2020, 06:00

Sieć nawiązuje jednocześnie do narodowej kwarantanny i głównego hasła kampanii "Niech żyje dom".

Szwedzka sieć meblowa IKEA startuje z kampanią, która ma odkrywać dobre strony pozostawania w domu.
Działania mają również zachęcić wszystkich do pozostania w domach w związku z pandemią koronawirusa. W ramach hasła "IKEA. Niech żyje dom" marka cały czas podpowiada, jak zamienić mieszkanie i dom w idealną przestrzeń do relaksu, swoje biuro, plac zabaw albo ulubioną restaurację. Pomysły, porady i inspiracje dostępne są na stronie IKEA. Do przygotowania spotu wykorzystano gotowe ujęcia, zrealizowane w poprzednich miesiącach dla IKEA przez szwedzką agencję Acne Productions. Za koncept kreatywny kampanii, która wystartowała wczoraj, odpowiada VMLY&R Poland. W ramach działań, które swoim zasięgiem obejmą telewizję, internet i social media, agencja przygotowała spot. Media kupuje Wavemaker.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,