M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Ryobi zachęca do działań w duchu zero waste

Katarzyna Woźniak | 14 kwietnia 2020, 06:00

Kampania producenta elektronarzędzi jest prowadzona w kanałach społecznościowych.

Wystartowała nowa kampania edukacyjna marki elektronarzędzi i narzędzi ogrodowych Ryobi. Działania promocyjne realizowane są pod hasłem "Przerabiaj, odnawiaj, twórz, zero waste!”, w ramach której firma chce zachęcić konsumentów do zmiany ich nawyków. Wszystko w celu ograniczenia ilości śmieci i nauczenia naszego społeczeństwa, że można odnawiać zużyte lub nawet zepsute sprzęty domowe.
Do kampanii marka zaprosiła influencerów oraz dziennikarzy, którzy otrzymają specjalne paczki z rękawicami, okularami ochronnymi oraz jednym wybranym narzędziem. 
Ryobi uruchomiła również profil na Instagramie, gdzie prezentuje pomysły konsumentów na wykorzystanie jej narzędzi do tworzenia niezwykłych i niepowtarzalnych materiałów z pozornie zużytych i zapomnianych przedmiotów, np. wykorzystanie starej butelki do podlewania kwiatów, zamianę papierowego kartonu w elegancki pojemnik czy ram okiennych w ramy lustra. Konsumenci mogą zgłaszać swoje projekty, oznaczając profil i dodając specjalny hashtag. Kampania będzie także prowadzona w profilu marki w Facebooku. Projekt trwa do końca kwietnia. Za opracowanie idei oraz egzekucję działań, w tym prowadzenie komunikacji na profilach Facebook i Instagram oraz współpracę z mediami, odpowiada Grupa Bukko.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,