M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carrefour Polska z kampanią o wspólnym bezpieczeństwie

Katarzyna Woźniak | 14 kwietnia 2020, 06:00

Sieć realizuje ogólnopolskie działania dotyczące solidarności, odpowiedzialności i bezpieczeństwa.

Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią na temat solidarności, odpowiedzialności i bezpieczeństwa. Nowa kampania Carrefour z elementami społecznymi, zainicjowana pod hasłem "Dbaj o siebie, dbaj o innych”, ma pokazywać, jak ważne w czasie pandemii są codzienne zachowania.
Na elementy kampanii składają się spoty telewizyjne, a także komunikacja digital oraz aktywacje w social mediach realizowane we współpracy z influencerami: Mają Sobczak (kulinaria), Aleksandrą Iwacz (parenting) oraz psycholog Katarzyną Miller. Ważną częścią kampanii jest również narzędzie pozwalające konsumentom sprawdzić na stronie WWW aktualny ruch w najbliższym sklepie, tak by zakupy były jeszcze bezpieczniejsze. Kampania będzie uzupełniona informacjami w katalogach handlowych oraz materiałami POS w sklepach Carrefour. Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiedzialna jest agencja K2, a media digital zaplanowała K2 Precise.
Carrefour w związku z wybuchem pandemii przekazał wsparcie finansowe i rzeczowe dla szpitali i personelu medycznego w kraju o łącznej wartości 2 mln zł. 1,3 mln zł trafi za pośrednictwem Caritas Polska na zakup respiratorów oraz środków ochrony osobistej dla lekarzy w ramach akcji #WdzieczniMedykom. Dodatkowo hipermarkety Carrefour w całej Polsce wspierają szpitale zakaźne w miastach, w których działają, przekazując regularnie na rzecz ich personelu medycznego niezbędne produkty spożywcze i higieniczne. Wartość pomocy szacowana jest na 650 tys. zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,