M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mondelez włączył się w walkę z pandemią

Katarzyna Woźniak | 14 kwietnia 2020, 06:00

Na świecie firma przekazała 15 mln dol. na walkę z wirusem, w Polsce przekaże kilka ton produktów m.in. dla seniorów i domów opieki.

Mondelez International włączył się w globalną walkę z pandemią. W ramach akcji #SilniejsiRazem zdecydował się przekazać 6 ton produktów marki Milka na rzecz seniorów, w tym powstańców warszawskich, domów opieki
oraz zakładów leczniczo-opiekuńczych wspieranych przez Polski Czerwony Krzyż. Dzięki tej pomocy
już niedługo świąteczny podarunek otrzyma 14 tys. osób.
Produkty Mondelez Polska trafiają także regularnie do stałego partnera firmy – Banków Żywności. Firma przekazała już organizacji 10 ton ciastek i produktów czekoladowych, a kolejne 9 ton słodyczy trafi do niej lada moment. Za pomoc i wsparcie okazane Bankom Żywności w czasie kryzysu epidemiologicznego Mondelez otrzymał tytuł "Partnera na każdy czas”.
Mondelez International przeznaczył 15 mln dol. na wsparcie finansowe oraz rzeczowe służby zdrowia i organizacji pomocowych działających na rzecz walki z pandemią na całym świecie.
Aby wspomóc polską służbę zdrowia, w marcu Mondelez Polska przekazał 150 tys. zł funduszowi interwencyjnemu  Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki pieniądzom zebranym w ramach funduszu Fundacja WOŚP na bieżąco kupuje środki ochrony osobistej dla personelu medycznego oraz sprzęt niezbędny do walki z koronawirusem dla szpitali.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,