Kraj

Allianz Polska chce wykorzystać w reklamach wizerunek Roberta Kubicy

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska SA, które jest sponsorem kierowcy wyścigowego Roberta Kubicy, planuje kampanię prasową związaną z jego prawdopodobnym zwycięstwem...

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska SA, które jest sponsorem kierowcy wyścigowego Roberta Kubicy, planuje kampanię prasową związaną z jego prawdopodobnym zwycięstwem w rajdach World Series by Renault. Robert Kubica jest jednym z najlepszych kierowców rajdowych młodego pokolenia. Jeździ w hiszpańskim teamie Epsilon Euscadi w serii wyścigów World Series by Renault i obecnie prowadzi w klasyfikacji generalnej cyklu. Jak mówi Rafał Baran, rzecznik Allianz Polska, które w kwietniu br. podpisało z Kubicą kontrakt sponsorski, w związku z prawdopodobnym zwycięstwem Kubicy w World Series w październiku br. planowana jest kampania reklamowa w prasie sportowej i motoryzacyjnej, która ma podkreślić związki młodego rajdowca z Allianz Polska. Tę kampanię Allianz przygotuje we własnym zakresie (równolegle trwa przetarg na obsługę budżetu kampanii wizerunkowej, która ma zostać przeprowadzona w 2006 r.). Sponsor ma nadzieję, że Kubica uzyska prawo do występów w wyścigach Formuły 1 (zwycięzca cyklu World Series przed przyszłym sezonem zostanie zaproszony na testy do teamu Renault Formuły 1). Allianz Polska wiąże się wizerunkowo z Formułą 1 od początku ub.r., kiedy to stworzył wspólnie z BMW Polska i HP Polska lokalne konsorcjum, które zakupiło prawa do transmisji wyścigów F1 w Polsce. Prawa do tych transmisji przekazano stacji TV4 w zamian za billboardy sponsorskie i czas reklamowy na spoty przy transmisjach z wyścigów i ich zwiastunach. (MB)