M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB i Papaya o kulisach kampanii dla T-Mobile [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 14 kwietnia 2020, 06:00

Krótki film zdradza szczegóły powstania projektu.

Nowa kampania T-Mobile, o której informowaliśmy 30 marca w MMP24, powstała w wyjątkowych okolicznościach. W wyniku rządowych regulacji oraz troski o zdrowie twórców cały spot został zrealizowany zdalnie. Nikt z twórców ani aktorów nie wyszedł z domu. Cały proces od briefu do gotowego filmu zajął dosłownie kilka dni. Krótki film zdradza szczegóły powstania projektu.

Akcję przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile Polska oraz zespół agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,