Kraj

TVN Media prezentuje wiosenną ofertę reklamową online

Zamiast bezpośrednich spotkań z klientami stream wideo.

TVN Media, biuro reklamy grupy telewizyjnej TVN Discovery Polska, zdecydowało się zaprezentować wiosenną ofertę reklamową w wersji wideo. Ponieważ ze względu na epidemię koronawirusa obowiązują ograniczenia w przemieszczaniu się, które uniemożliwiają bezpośrednie spotkania z reklamodawcami i partnerami biznesowymi, biuro reklamy przestawiło się na wideokonferencje. Swoją aktualną ofertę reklamową postanowiło zaprezentować w formie wideo. W filmie przedstawia strategię uwzględniającą zmieniające się potrzeby reklamodawców i nowe sposoby konsumpcji treści. Zawiera on również część poświęconą ofercie produktowo-kontentowej TVN Discovery Polska oraz grup partnerskich Premium TV i Premium Digital, jak również nagranie dotyczące dostępnych rozwiązań kontentowych.

TVN Media przewiduje kontynuację tej formy komunikacji z rynkiem. Jest w trakcie przygotowywania kolejnych materiałów, które zostaną udostępnione klientom poprzez platformę on-line w formie streamów, nagrań dotyczących planów programowych oraz case studies w formie wideo.