M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dove z nową odsłoną kampanii "Prawdziwe piękno" [wideo]

( red. ) | 14 kwietnia 2020, 06:00

W kampanii z przesłaniem "Odwaga jest piękna" oglądamy twarze pracowników służby zdrowia ze śladami pozostawionymi przez maski i inne zabezpieczenia.

Pomysł kampanii narodził się w agencji Ogilvy Canada (grupa WPP). Wykorzystano zdjęcia pracowników służby zdrowia z pierwszej linii frontu walki z koronawirusem zrobione przez włoskiego fotografa Alberto Giulianiego. – To była najszybsza kampania, jaką widziałem w swoim życiu – powiedział Alessandro Manfredi, EVP globalnej marki Dove.

Pierwsza reklama pojawiła się na początku ubiegłego tygodnia w Kanadzie, a 9 kwietnia była już gotowa wersja amerykańska, w której użyto więcej zdjęć pracowników służby zdrowia ze Stanów Zjednoczonych. Wkrótce reklamy mają pojawić się w kolejnych krajach, z pochodzącymi z nich zdjęciami.

W amerykańskiej reklamie pojawia się informacja o dotacji Dove na rzecz Direct Relief w celu wsparcia pracowników tamtejszej służby zdrowia. To część globalnej akcji pomocowej Unilevera, właściciela marki Dove, wartej łącznie ok. 108 mln dol.

Biorąc pod uwagę temat kampanii i restrykcje związane z przemieszczaniem się osób, Dove postawił na oszczędną i surową w formie produkcję. – Myślę, że im mniej zasobów masz, tym bardziej stajesz się kreatywny – podkreśla Manfredi.

(AdAge.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,