M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pierwsza globalna kampania Oreo w kontekście pandemii

( red. ) | 16 kwietnia 2020, 06:00

Marka obecna w 100 krajach na świecie zachęca do pozostania w domu i montuje spot z materiałów konsumentów z całego świata.

Marka Oreo z portfolio Mondelez wystartowała z globalną kampanią w kontekście pandemii, zachęcając do pozostania w domu i podsuwając pomysły na radosne spędzenie czasu w okresie globalnego lockdown.
Główne hasło kampanii brzmi "Stay Home, Stay Playful”. Marka konsultowała strategię komunikacyjną z oddziałem chińskim. Jak wynika z badań, jednym z komunikatów dobrze przyjmowanych przez konsumentów, jest podsuwanie pomysłów na rozrywkowe spędzanie czasu w domu. Oreo wykorzystało dostępne w ramach poprzednich kampanii materiały i najnowsze materiały dostępne w sieci, nagrane przez konsumentów z całego świata. Za ostateczną produkcję spotu odpowiada agencja Martin, globalna agencja obsługująca Oreo, a za adaptację spotów na lokalne rynki na całym świecie odpowiada Publicis.
Kilka miesięcy temu na TikToku firma ruszyła z propozycją wyzwania: umieszczenia rozdzielonego ciasteczka na czole, a potem próby umieszczenia go w ustach. Przedsięwzięcia na wizji podjął się nawet Jimmy Fallon.
Teraz firma postanowiła wykorzystać tę inicjatywę z myślą o niesieniu pomocy potrzebującym. Po opublikowaniu miliona filmów z wyzwaniem dotyczącym plików cookie i otagowaniu hashtagiem #CookieWithACause Oreo przekaże darowiznę na rzecz organizacji Save the Children, która pomoże prawie 30 mln dzieci, które mierzą się z kryzysem żywieniowym i problemami z dostępem do nauki podczas kryzysu wywołanego koronawirusem.
 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,