M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AkzoNobel reklamuje Dulux EasyCare+

Katarzyna Woźniak | 15 kwietnia 2020, 06:00

Producent farb i lakierów promuje swoją markę w okresie wzmożonych prac domowych.

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, wystartował z nową kampanią farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w największych polskich stacjach telewizyjnych. Kampania rozpoczęła się 12 kwietnia.
"Odporna na plamy i przetarcia” to główne hasło towarzyszące kampanii marki.
Wykorzystana w nowej farbie Dulux EasyCare+ technologia Scuff Resist ma zapewnić farbie wytrzymałość mechaniczną, dzięki czemu pomalowana powierzchnia jest odporna również na szorowanie i plamy. Produkt dostępny jest w 32 kolorach zgodnych z najnowszymi trendami urządzania wnętrz. Polska jest pierwszym rynkiem, na który produkt trafił do sprzedaży.
30-sekundowy spot reklamowy promujący kampanię można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVN, TVN24, Polsat, HGTV czy serwisach VoD, jak Ipla i Player. Działania reklamowe widoczne są również w mediach społecznościowych, YouTube i materiałach POS.
Za przygotowanie koncepcji i realizację spotu telewizyjnego odpowiada MullenLowe London, za zakup mediów MediaCom oraz Resolution, za działania w social media zaś agencja OS3. Działania PR prowadzone są przez agencję Consulting’n More.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,