M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pudliszki świętują stulecie kampanią

Katarzyna Woźniak | 15 kwietnia 2020, 06:00

Za kreację odpowiada Schulz Brand Friendly.

Marka Pudliszki obchodzi w tym roku 100-lecie. Z tej okazji rusza z kampanią reklamową.
Celem działań jest uświadomienie konsumentom długoletniej tradycji producenta.
Jak podkreśla firma, twórcy spotu z premedytacją odeszli od klasycznych beauty shotów, prezentując nowe podejście w reklamie jedzenia. Kampania nawiązuje do czynności fizycznych związanych z otwieraniem produktów z portfolio Pudliszek, m.in. do ściskania.
- Narracja stworzona na takich skojarzeniach ujęta została w formie życzeń. To Pudliszki z okazji swojego 100-lecia składają życzenia konsumentom. Jest to podziękowanie za tych wspólnych 100 lat wypełnionych dobrymi chwilami - czytamy w komunikacie.
Kampania będzie obejmować display, emisję spotu w platformie VoD oraz telewizję. Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, za zakup i planowanie mediów - Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,