Kraj

Grupa Żywiec z kampanią piwa Warka

Marka proponuje: postaw kumplowi piwo, nie wychodząc w domu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhXqJkChS0Rg%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju m.in. pod marką Warka, przygotowała marketingową akcję promocyjną tej marki wspieraną kampanią reklamową. Akcja pod hasłem “Postaw Warkę” polega na tym, że do 17 maja br. codziennie będzie do wygrania 100 zestawów po dwa kartony (2 x 12 puszek) piwa Warka Jasne Pełne, z których jeden otrzymuje wygrany, a drugi – wybrana przez niego osoba. Aby wziąć udział w akcji, należy napisać dedykację dla wybranej osoby. Wygrywać mają najciekawsze dedykacje.

– Zdajemy sobie sprawę, że wszyscy znaleźliśmy się w bezprecedensowej i niełatwej sytuacji – mówi Tomasz Hadam, senior brand manager marki Warka. – Na Planecie Warka wierzymy jednak, że męska przyjaźń to przyjaźń na dobre i na złe. Chcemy podkreślić wagę tej relacji i dać naszym konsumentom odrobinę uśmiechu.

Łącznie producent przeznaczył na tę akcję 93,6 tys. puszek piwa o wartości 262 tys. zł.

Akcję promocyjną wspiera kampanią w telewizji i internecie. Za koncepcję kreatywną akcji i jej realizację odpowiada 2012 Agency. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Działania PR realizowane są przez agencję Hope.