M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bakoma Men startuje z kampanią

Katarzyna Woźniak | 15 kwietnia 2020, 06:00

Linia jogurtów i shake'ów wspierana działaniami reklamowymi.

Firma Bakoma prowadzi kampanię promującą wysokobiałkowy jogurt i shake proteinowy Bakoma Men. Promocja obejmuje telewizję oraz media online. Za pomysł niestandardowego wykorzystania działań online’owych i realizację kampanii odpowiadają dom mediowy UM, agencja Reprise i Mediabrands Studios (wszystkie należą do grupy IPG Mediabrands). Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Upside.
Oprócz standardowego spotu o długości 15 s wykorzystano interaktywny format roll for video z automatycznym odliczaniem na kreacji. Uruchomienie reklamy następowało po najechaniu kursorem na reklamowe okno, w efekcie wzrok odbiorcy skupiony jest dokładnie na miejscu, w którym chwilę później pojawiał się reklamowany produkt.
Standardowy display zastąpiono bannerami z dopasowanym do formatu wykadrowanym spotem. Kampania już w pierwszych dniach emisji zanotowała wyższy wskaźnik "klikalności” niż ich średnia rynkowa - zapewnia biuro prasowe.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,