M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark kontynuuje platformę komunikacyjną "Tym, którzy..."

Katarzyna Woźniak | 16 kwietnia 2020, 06:00

Wystartowała nowa kampania marki Maspeksu, która wyraża wdzięczność pracownikom i tym, którzy pozostają odpowiedzialnie w domach.

Tymbark (Maspex) kontynuuje komunikację "Tym, którzy…”, odpowiadając na obecną sytuację społeczną. Nową odsłonę kampanii marka poświęca tym, którzy zostali w domach. W spocie możemy zobaczyć różne odsłony domowych śniadań - przy rodzinnym stole, w łóżku, samemu oraz online.
Wykorzystana w kampanii, związana z logotypem i nazwą marki gra słowna oparta na przekazie "Tym, którzy…” to kontynuacja konceptu realizowanego już od kampanii bożonarodzeniowej.
Spoty są emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach VoD i YouTube. Kampanii towarzyszy także komunikacja digitalowa i w mediach społecznościowych.
Marka Tymbark w ramach swoich działań komunikacyjnych dziękuje również pracownikom swoich zakładów produkcyjnych. Podziękowania dla Pracowników Produkcji, magazynów, Centrów Logistycznych zostały umieszczone na billboardach we wszystkich miejscowościach, w których Tymbark ma swoje zakłady.
Za kreację spotu odpowiada Publicis. Za działania digitalowe - Videomill. Media kupuje Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,