Kraj

Carrefour Polska umożliwia monitoring ruchu w sklepach

Narzędzie przygotowały Synerise oraz K2 Precise.

Carrefour Polska uruchomił na stronie internetowej narzędzie wskazujące klientom sieci prognozowany ruch we wszystkich swoich sklepach. W oparciu o udostępniane dane konsumenci mogą świadomie zaplanować wizytę w konkretnym sklepie oraz dokonać szybszych i bezpieczniejszych zakupów. Działanie to jest elementem ogólnopolskiej kampanii Carrefour “Dbaj o siebie, dbaj o innych”. Narzędzie powstało w wyniku współpracy Carrefour ze spółką technologiczną Synerise oraz K2 Precise.

Narzędzie Traffic Meter opiera się na danych zbieranych przez platformę Synerise z ponad 900 sklepów sieci w czasie rzeczywistym. Klienci w prosty sposób mogą wyszukać swój sklep Carrefour i sprawdzić, jak wygląda ruch w wybranej przez siebie lokalizacji. Predykcja odbywa się na podstawie analizy historycznych danych zebranych z każdego punktu sprzedaży (POS). Prognozy ruchu w sklepach Carrefour można sprawdzać tutaj.