Wystartowała kampania telewizyjna wspierająca launch nowej marki wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Właścicielem marki jest firma Nativiana Roztocze. To firma prywatna z amerykańskim kapitałem, a pierwsze prace w rozlewni w Grabniku koło Krasnobrodu ruszyły jesienią ubiegłego roku. Firma tworzy nową markę wody mineralnej na polskim rynku – Rodowita z Roztocza.
Ma to być niskosodowa, średniozmineralizowana woda, zawierająca wapń, magnez, potas. Etykieta z ikoną wilczycy ma nawiązywać do dzikiej natury tego regionu. Rodowita dostępna jest w butelkach PET 1,5 l i 0,6 l, w wersji gazowanej i niegazowanej.
Jak podkreśla biuro prasowe marki, od kwietnia 2020 r. Rodowita będzie pakowana w nowe butelki 0,6 oraz 1,5-litrowe zawierające co najmniej 25% granulatu rPET pochodzącego z recyklingu plastiku. Etykiety na butelkach wody mineralnej Rodowita z Roztocza są produkowane z bi-orientowanej folii polipropylenowej (BOPP), która jest w pełni recyklowalna. Podobnie folia termokurczliwa stosowana do formowania zgrzewek również wykonana jest z materiałów podlegających recyklingowi.
Wodę można kupić głównie w sklepach niezależnych, w sieci Carrefour, Stokrotka i w sieci e-commerce Frisco.
Plany biznesowe na 2020 r. obejmują poszerzenie sieci dystrybucji, a także wsparcie marki kampanią, która właśnie wystartowała w telewizji, internecie i social mediach. Kampania konsumencka rozpoczęła się 6 kwietnia 2020 i obejmuje telewizję (stacje TVN i TVP2), emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy przygotowany przez Saatchi&Saatchi Polska. Rodowita z Roztocza współpracuje z domem mediowym – Starcom.