M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Apple podkreśla znaczenie kreatywności w sytuacji pandemii

Katarzyna Woźniak | 16 kwietnia 2020, 06:00

Za kreację spotu odpowiada TBWA Media Arts Lab.

Firma Apple wystartowała z kampanią podkreślającą, jak ważna w okresie globalnego "lockdownu" jest kreatywność. TBWA Media Arts Lab, które odpowiada za kreację i realizację kampanii, wykorzystało materiały nadesłane przez użytkowników urządzeń firmy, żeby pokazać, jak ułatwiają im one przetrwanie.
Film powstał w ciągu dwóch tygodni, a na ekranie możemy oglądać m.in. Johna Krasinskiego, który pracuje nad emisją nowego odcinka programu w YouTube #SomeGoodNews, Oprah Winfrey, która na żywo przemawia do widzów w swoim show #OprahTalks w Apple TV i przekazuje im słowa otuchy, a także aktorkę Lily James, która czyta dzieciom książki w ramach inicjatywy #SaveWithStories.

(The Drum)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,