Kraj

Kobiety w Reklamie ruszają z programem mentorskim

- Musimy się wspierać i sobie pomagać - zwłaszcza w czasach, gdy wiele z nas zmaga się z zawodowymi trudnościami. - mówi Agata Tomaszewska.

 W nieformalnej grupie Kobiety w Reklamie ruszył program mentorski. Jego celem jest zainspirowanie kobiet z branży do aktywniejszego wspierania się nawzajem oraz rozwoju poprzez wsparcie bardziej doświadczonych kobiet pracujących w branży reklamowej.

– Jako Kobiety w Reklamie musimy się wspierać i sobie pomagać – zwłaszcza w czasach, gdy wiele z nas zmaga się z zawodowymi trudnościami. Wśród 1,6 tys. członkiń grupy znajdują się zarówno dyrektorki i prezeski z branży, jak i początkujące adeptki sztuki reklamy, szukające porad i wsparcia. Postanowiłam wykorzystać ten potencjał i rozpocząć w grupie program mentoringowy – jest to facebookowe narzędzie dla administratorów, które w prosty sposób łączy mentorki i osoby mentorek potrzebujące w ramach grupy. Mam nadzieję, że program mentoringowy na grupie Kobiety w Reklamie pozwoli nam zbudować jeszcze mocniejsze relacje wśród kobiet pracujących w branży i rozwijać się poprzez wzajemną pomoc i wsparcie w tym trudnym dla reklamy czasie – wyjaśnia Agata Tomaszewska, założycielka i administratorka grupy Kobiety w Reklamie.