Kraj

LocoPaczka z pomocą od LocoMotive

Zarząd studia postanowił przeznaczyć część pieniędzy z projektów realizowanych w czasie kwarantanny na zakup niezbędnych artykułów ochronnych.

Zespół domu postprodukcyjnego LocoMotive prowadzi akcję “LocoPaczka”, której celem jest wsparcie pracowników ochrony zdrowia. Zarząd studia postanowił przeznaczyć część pieniędzy z projektów realizowanych w czasie kwarantanny na zakup niezbędnych artykułów ochronnych.

Pierwsza LocoPaczka została już przygotowana i przekazana zespołowi Kliniki Położnictwa w szpitalu MSWiA w Warszawie. Na jej stworzenie studio LocoMotive przeznaczyło pieniądze z realizacji postprodukcji spotu Sizeer przygotowanego przez Warsaw Creative oraz 180heartbeats + Jung v. Matt.

W czasie kwarantanny dom postprodukcyjny LocoMotive funkcjonuje w trybie zdalnym. Na swoich kanałach regularnie publikują zdjęcia, oznaczając je hashtagiem #zdolnizdalni, pokazując, jak wygląda ich praca w nowej rzeczywistości.

LocoPaczka z pomocą od LocoMotive