Zagranica

Microsoft łączy siły z L'Orealem, żeby promować Teams

Wystartowała wspólna kampania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjWroPoNXV08%22%7D
Microsoft wystartował z nową kampanią platformy Teams – w działaniach połączył siły z pracownikami koncernu L’Oreal. Pandemia sprawiła, że popularność aplikacji do wideokonferencji znacząco rośnie.
Kampania została stworzona w całości dzięki pracy zespołów obu firm, bez udziału reżysera i tradycyjnych ujęć. Na ekranie widzimy twarze pracowników zarejestrowane podczas wideokonferencji. Jednym z celów kampanii jest zwrócenie uwagi na konieczność ochrony pracowników i umożliwienie im pracy zdalnej. L’Oreal od początku pandemii za pomocą Teams koordynował działania swoich pracowników, kierując produkcję w 28 fabrykach na całym świecie na przygotowywanie środków dezynfekujących. Od tego czasu firma L’Oréal przekazała tysiące litrów środków dezynfekujących do szpitali, aptek, personelu opieki i pracowników sklepów na całym świecie.

(Marketing Week)