ING Bank Śląski (ING Bank) przygotował kampanię, w której zwraca się do młodych osób by te pomogły starszym w “ogarnięciu” internetu – np. zakupów online, ale także zdalnej bankowości. Do akcji zatrudnił internetowych twórców takich jak: ReZi (prowadzi kanał gamingowy), Naruciak (publikuje parodie filmów i programów), Poszukiwacz (komentuje najbardziej popularne filmiki w internecie), Aleksandra Żuraw (publikuje materiały o tematyce kobiecej), Katarzyna Gandor (prowadzi kanał naukowy), Sylwia Lipka (publikuje lifestylowe vblogi) oraz Adrianna Skon (publikuje filmiki pogadanki i testuje produkty).
– Wiemy, że internetowi właśnie teraz mogą pomóc tym mniej zdalnym. Dlatego do naszej akcji #zdalni do pomocy zaprosiliśmy znanych twórców i youtuberów. W naturalny sposób pokazują, jak być samodzielnym w świecie internetowym. Inspirują również innych do bycia pomocnym nawet jeśli jesteśmy daleko – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Przy realizacji tej kampanii pracowały agencje Brain i Gong oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub.