M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Biedronka chce wesprzeć lokalnych producentów

Katarzyna Woźniak | 20 kwietnia 2020, 06:00

Sieć zorganizowała również "Białą noc" - akcję promocyjną na zakupy bez VAT.

W ramach akcji "Czas na wspieranie małych producentów” firma Jeronimo Martins Polska za pośrednictwem ponad 3 tys. sklepów sieci Biedronka, produkty małych producentów mają szansę trafić do szerszej grupy konsumentów. 
Sieć Biedronka zaprosiła do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową.
Zgłoszenie chęci współpracy z Biedronką zostało uproszczone - odbywa się przez formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji, a przedstawiciele sieci sami się kontaktują w ciągu 2 tygodni/ 
Sieć deklaruje, że w ten sposób umożliwi lokalnym producentom dotarcie do konsumentów, a jednocześnie zwiększy różnorodność produktową. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie.  Każdym regionie do sprzedaży trafi około 40-50 artykułów, a także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki.

W nocy z piątku 17.04 na sobotę 18.04 sieć obniżyła ceny produktów o wartość podatku VAT. Promocja obowiązywała w ponad 2 tys. sklepów sieci Biedronka na terenie całej Polski, które specjalnie na tę okazję były czynne całodobowo. Akcja wystartowała w piątek o północy i trwała do 6 rano w sobotę. Jak podkreśla biuro prasowe, to pierwszy raz w historii, gdy sieć decyduje się obniżyć ceny wszystkich artykułów o wartość podatku VAT na terenie całego kraju. Obniżce nie podlegały produkty standardowo wyłączane z promocji ze względu na osobne przepisy prawne, takie jak: alkohol, papierosy czy produkty żywienia początkowego.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,