Przetargi

Leo Burnett Warszawa zajmie się projektami BTL dla marki Smirnoff

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę marki Smirnoff. Będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii BTL dla...

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę marki Smirnoff. Będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii BTL dla dwóch wariantów wódki Smirnoff – Vladimir i Import (Diageo Polska). Przetarg, do którego firma Diageo zaprosiła cztery agencje, obejmował przygotowanie strategii komunikacji i pozycjonowania obu wariantów wódki we właściwych segmentach rynku. Zakres działań agencji obejmie komunikację konsumencką oraz działania marketingowe skierowane do klientów Diageo Polska. Umowa o współpracy przewiduje współdziałanie z Leo Burnett Warszawa przez minimum 12 miesięcy. Strony nie ujawniają wysokości budżetu. (JP)