M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Najchętniej oglądane spoty reklamowe w polskim YouTube w marcu [wideo]

Paweł Piasecki | 20 kwietnia 2020, 06:00

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama telefonu Samsung Galaxy S20 przygotowana przez agencję Leo Burnett.

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard w marcu 2020 r. znalazła się reklama prezentująca zaawansowane możliwości aparatu fotograficznego smartfona z serii Samsung Galaxy S20. Za kreację reklamy odpowiadała agencja Leo Burnett, a za zakup mediów w kampanii - Starcom. Spot uzyskał do chwili pisania tekstu prawie 4,88 mln wyświetleń.

Drugie miejsce w marcu należało do klipu eobuwie.pl 15 PL - wizytówki najnowszej kolekcji wiosna/lato 2020. Za koncepcję i montaż oraz realizację kampanii na 8 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiadała sama firma eobuwie.pl. Zdjęcia powstały przy współpracy z fotografem Wojciechem Rudzkim. Spot umieszczony na YouTube pod koniec lutego br. zebrał do 17 kwietnia prawie 8,86 mln odsłon.

Podium w marcu zamyka spot kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe SA  #ŻółtaNaklejkaPLK na wszystkich przejazdach. Klip informuje o oznakowaniu 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych odblaskowymi naklejkami, które zawierają indywidualny numer przejazdu oraz telefony alarmowe. W przypadku awarii auta na przejeździe zgłoszenie na nr 112 indywidualnego numeru przejazdu precyzyjnie określi miejsce zdarzenia, a kolejarze wstrzymają ruch pociągów. Spot ma już łącznie 5 880 808 wyświetleń.

W marcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard na czwartym miejscu znalazła się reklama gumy do żucia Halls, w którym gamerka przechodzi przez kolejne poziomy gry. Spot przygotowała agencja David, a media w kampanii zakupił Mindshare. Czołową piątkę zamyka przygotowana przez agencję Ogilvy reklama preparatu Sudafed Xylospray DEX.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,