Zagranica

W Wielkiej Brytanii Aldi wchodzi w e-commerce

W czasie pandemii sieć wprowadza usługę dostawy żywności w paczkach zamówionej online.

Po raz pierwszy sieć Aldi w Wielkiej Brytanii zdecydowała się na uruchomienie internetowej usługi handlowej. To jej odpowiedź na wzmożone zapotrzebowanie na żywność w okresie pandemii. 
W początkowym okresie działania programu sprzedaży online Aldi udostępni paczki żywnościowe za 24,99 funtów. Zawierają one 22 standardowe produkty, jak zupa w puszce, ryż, makaron, antybakteryjny płyn do rąk i papier toaletowy. Aldi wprowadziło graniczenia: jedna paczka na jednego konsumenta.
Inne produkty w paczce żywności Aldi to czekolada, herbatniki, mleko, budyń, solone orzeszki ziemne, kawa rozpuszczalna, fasolka po bretońsku, tuńczyk i pomidory.
Podobne inicjatywy wystartowały wcześniej w sieciach Morrisons oraz Marks & Spencer. Ceny wahają się tam od 30 funtów za gotowe posiłki w sieci Morrisons do 45 funtów, a w sieci M&S – od 15 funtów za paczkę z owocami i warzywami do 35 funtów za paczki z niezbędnikiem spożywczym.
 
(Marketing Week)